Rozpocząłeś proces rezerwacji. Anuluj rezerwację Dokończ rezerwację
Twoje super oferty

Cel pobytu

Wybierz cel pobytu
Wybrano podkategorie: 0
Tylko NOCLEG, bez zabiegów medycznych ?

Turnusy, pakiety wraz z noclegiem

Pakiety weekendowe

  • Wszystkie pakiety
  • Pakiety SPA & Wellness
  • Pakiety okazjonalne
  • Profilaktyczno lecznicze

TURNUSY OKOŁO 7 DNIOWE

  • Wszystkie 7 dniowe
  • Sanatoryjne
  • Profilaktyczne
  • Specjalistyczne

TURNUSY OKOŁO 14 DNIOWE

  • Wszystkie około 14 dniowe
  • Sanatoryjne
  • Profilaktyczne
  • Specjalistyczne

TURNUSY OKOŁO 21 DNIOWE

  • Wszystkie około 21 dniowe
  • Sanatoryjne
  • Profilaktyczne
  • Specjalistyczne

Super oferta

Przyjazd

28 środa czerwiec 2017
Elastyczne daty:
- 0 dni +

Wyjazd

29 czwartek czerwiec 2017
Kobiety - 0 +
Mężczyźni - 0 +
Dodaj lub edytuj opcje
Wybranych filtrów: 0
Osoby towarzyszące - 0 + ?
  • Dostawka ?
  • Super oferty ?
  • Oferty last minute ?
  • Oferty first minute ?
  • Oferty "Nie czekaj na weekend" ?
0-2 lat - 0 +
2-12 lat - 0 +

Regulamin rezerwacji usługi

Regulamin rezerwacji usług turystycznych

​1. Administratorem Serwisu [zwanym dalej Administratorem] jest Anna Czyszczoń z siedzibą w Nowym Korczynie przy ulicy Stopnickiej 16, 28-136 Nowy Korczyn, nr NIP: 6551594955, nr REGON: 260106754.

2. Użytkownikiem jest każda osoba korzystająca z Serwisu.

3. Usługodawcą jest Pensjonat Lawendowy Zdrój, z siedzibą w Zbludowicach, przy ulicy Korczyńskiej 27a lub inny Organizator Usług, z którym Pensjonat Lawendowy Zdrój podpisze odpowiednią umowę.

4. Usługobiorcą jest Użytkownik, który  dokona zakupu poprzez Serwis.

5. Serwis jest to strona internetowa, która świadczy usługi hotelarskie. Serwis prezentuje również praktyczną informację turystyczną.

6. Organizator Usług – przedsiębiorca, który na zlecenie Usługobiorcy i w jego imieniu, zawiera umowę z Usługodawcą. Organizator Usług na mocy umowy zawartej z Lawendowym Zdrojem świadczy usługi dla Usługobiorców. Organizator usług jest odpowiedzialny przed klientem za jakość usługi przewidzianej w umowie, natomiast Lawendowy Zdrój jest odpowiedzialny za jakość zakwaterowania.

7. Warunki techniczne - zbiór informacji o systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz wymaganiach technicznych niezbędnych do współpracy z tym systemem.

8. Depozyt rezerwacyjny – procentowa wartość od kwoty na jaką Usługobiorca dokonuje rezerwacji.

9. Depozyt zabezpieczający - pobierana opłata przez hotel od gości hotelowego na okres ich pobytu. Depozyt zabezpiecza hotel w razie jakichkolwiek zniszczeń, strat czy kradzieży. Depozyt powinien zostać zwrócony w całości jeżeli nie stwierdzono żadnych szkód przy wymeldowaniu z obiektu hotelowego.

10. Anulacja rezerwacji – informacja o rezygnacji z zarezerwowanego pokoju lub usługi.

 

I. Postanowienia wstępne.

  1. Każdy użytkownik, który przystępuje do korzystania z niniejszego serwisu internetowego tym samym przyjmuje do wiadomości i akceptuje warunki Regulaminu Strony Internetowej, Regulamin Płatności w dot.pay oraz Regulamin Hotelu.


II. Rejestracja w Serwisie

  1. Warunkiem dokonania rejestracji w Serwisie jest:
    a. wypełnienie formularza zgłoszeniowego wraz z podaniem danych osobowych i adresu e-mail,
    b. zapoznanie się z Regulaminem Strony Internetowej, Regulaminem Rezerwacji,  Regulaminem Hotelu i Regulaminem Dokonywania Płatności przez Dotpay.com
    c. zaakceptowanie wyżej wymienionych Regulaminów,.
  2. Użytkownik serwisu automatycznie poświadcza prawdziwość podanych przez siebie danych, dokonując rejestracji.


III. Rezerwacja, opłaty

  1. Po dokonaniu rejestracji w Serwisie, Usługobiorca może dokonać:
    a. rezerwacji z natychmiastowym potwierdzeniem (instant booking confirmation)
    b. rezerwacji z potwierdzeniem w 24  h (24 hours booking confirmation)
    c. rezerwacji z potwierdzeniem w 24 h z opcją 5 minutowego potwierdzenia telefonicznego lub sms (24 hours confirmation+5 minutes enhacement)
  2. W każdym przypadku dostępność wyżej wskazanych rodzajów rezerwacji zależy od tego czy Usługodawca przewidział dany typ rezerwacji w odniesieniu do określonej Usługi turystycznej.
  3. Rezerwacja z natychmiastowym potwierdzeniem polega na:
    a. zarejestrowaniu się do serwisu zgodnie z postanowieniami ogólnymi niniejszego Regulaminu;
    b. dokonaniu wyboru wymaganych parametrów wyszukania, w tym: lokalizacji, terminu,  liczby i osób dorosłych i dzieci i spośród wyszukanych przez Serwis Usług wybór Usługi oraz wypełnienie formularza rezerwacji.
    c. dokonaniu wpłaty opłaty rezerwacyjnej, zależnie od wybranej formy płatności: kartą kredytową lub e-przelewem. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.
    d. uzyskaniu potwierdzenia Serwisu o dokonaniu rezerwacji. Potwierdzenie zawiera voucher z informacjami niezbędnymi do realizacji Usługi, między innymi: z danymi osoby wykonującej Usługę, w tym upoważnionej do odbioru pozostałej kwoty za zakup Usługi.
    e. Odstąpienie od rezerwacji po dokonaniu opłaty rezerwacyjnej prowadzi do utraty opłaty rezerwacyjnej oraz do potrącenia z karty kredytowej ewentualnych kosztów rezygnacji wynikających z postanowień dotyczących konkretnej Usługi, wskazanych w opisie Usługi.
  4. Rezerwacja z potwierdzeniem w 24 h polega na:
    a. zarejestrowaniu się do serwisu zgodnie z postanowieniami ogólnymi niniejszego Regulaminu.
    b. dokonaniu wyboru wymaganych parametrów wyszukania, w tym: lokalizacji, terminu,  liczby osób dorosłych i dzieci i spośród wyszukanych przez Serwis Usług wybór Usługi oraz wypełnienie formularza rezerwacji.
    c. wypełnieniu i przesłaniu formularza rezerwacyjnego za pomocą Serwisu
    d. uzyskaniu akceptacji Usługodawcy na rezerwację Usługi na warunkach określonych w formularzu rezerwacyjnym.
    e. dokonaniu wpłaty opłaty rezerwacyjnej nie później niż w ciągu 24 godzin od akceptacji rezerwacji przez Usługodawcę zależnie od wybranej podczas rezerwacji formy płatności: kartą kredytową lub e-przelewem,
    f. uzyskaniu potwierdzenia Serwisu o dokonaniu rezerwacji wraz z  elektronicznym voucherem z informacjami niezbędnymi do realizacji Usługi, w szczególności z danymi osoby wykonującej Usługę, w tym upoważnionej do odbioru pozostałej kwoty za zakup Usługi.
    g. Odstąpienie od rezerwacji po dokonaniu opłaty rezerwacyjnej prowadzi do utraty opłaty rezerwacyjnej oraz do potrącenia z karty kredytowej ewentualnych kosztów rezygnacji wynikających z ustawień konkretnej Usługi, wskazanych w opisie Usługi.
  5. Rezerwacja z potwierdzeniem w 24h z opcją pięciominutowego potwierdzenia telefonicznego lub sms stanowi rezerwację omówioną w ust.4 z tym że Usługobiorca uzyskuje jej potwierdzenie w ciągu 5 minut od jej złożenia, bądź w formie połączenia telefonicznego bądź sms-em.
  6. Brak uiszczenia opłaty rezerwacyjnej powoduje, że rezerwacja nie zostaje dokonana.
  7. Wpłacona opłata rezerwacyjna oraz pozostała kwota za zakup Usługi nie podlegają zwrotowi.
  8. W cenę usługi wliczone są wszystkie elementy wyszczególnione w opisie „co zawiera cena” w prezentacji Usługi w Serwisie.
  9. Wszelkich zmian warunków świadczenia Usługi w stosunku do warunków ustalonych w voucherze dokonują Usługobiorca z Usługodawcą.


IV. Wykonanie Usługi.

  1. Wykonanie Usługi powinno nastąpić w datach i ewentualnie godzinach wpisanych przez Usługodawcę w panelu klienta i wygenerowanych w elektronicznym voucherze..
  2. W dniu wykonania Usługi Usługobiorca zobowiązany jest do telefonicznego poinformowania Usługodawcy lub innej osoby odpowiedzialnej z ramienia Usługodawcy za wykonanie Usługi o opóźnieniach w dotarciu na ustaloną godzinę wykonania Usługi. 
  3. Liczba osób korzystających z Usługi jest ograniczona do liczby podanej w voucherze. Jeśli liczba ta przekroczy liczbę osób podaną w voucherze, osoba odpowiedzialna za wykonanie Usługi może odmówić świadczenia Usługi na rzecz dodatkowych osób.


V. Zmiany w rezerwacji

  1. a. Po dokonaniu wpłaty opłaty rezerwacyjnej jej zwrot w całości ani w części nie przysługuje. Istnieje możliwość zmiany terminu rezerwacji pod warunkiem, że zmiana taka zostanie uzgodniona z Usługodawcą (szczególnie pod względem dostępności Usługi w nowym terminie) i dotyczy tej samej Usługi.
    b. Usługodawca może nałożyć na Usługobiorca dodatkową opłatę za zmianę terminu rezerwacji.
    c. W przypadku zmiany terminu rezerwacji, należy anulować pierwotną rezerwację poprzez kliknięcie na odpowiedni link w e-mailu od Serwisu ją potwierdzającym, a następnie dokonać nowej rezerwacji w nowym terminie podając w polu "Uwagi" numer uprzednio opłaconej rezerwacji. W przypadku wybrania nowego terminu przypadającego w droższym sezonie, wymagana jest dopłata różnicy w cenie, którą należy uiścić osobie odpowiedzialnej za wykonanie Usługi w dniu wykonania Usługi.

V. Warunki anulowania rezerwacji:

W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Usługodawca zwraca:

a) 70% wartości zadatku w przypadku rezygnacji zgłoszonej do 30 dni przed rozpoczęciem pobytu.

b) 50% wartości zadatku w przypadku rezygnacji zgłoszonej na mniej niż 30 dni przed planowanym przyjazdem.

c) Zadatek nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem pobytu.

2. Różnica pomiędzy dokonaną wpłatą z tytułu rezerwacji, a opłatą za rezygnację (jeśli taka wystąpi) zostanie zwrócona Klientowi w formie przelewu na wskazany przez niego rachunek bankowy.

3. Opłata za rezygnację będzie potrącana z kwoty wpłacanego zadatku lub z kwoty opłaconego pobytu, względnie pobrana z karty kredytowej.

4. W przypadku skrócenia pobytu w Hotelu, Gość oprócz ceny za zrealizowany pobyt, będzie obciążony dodatkowo opłatą równą 100 % ceny nie zrealizowanego pobytu. Wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi.

5. Zwrotom nie podlegają rezerwacje na zasadach promocyjnych.

VI. Przeniesienie praw i obowiązków Usługobiorcy na inną osobę


W każdej chwili Usługobiorca może przenieść na inną osobę wszystkie przysługujące mu z tytułu rezerwacji uprawnienia, jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie warunki tej rezerwacji. W takiej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Serwis o zmianie rezerwującego, podając dane personalne osoby, która przejmie prawa i obowiązki wynikające z umowy. Przeniesienie praw i obowiązków jest skuteczne po ich przejęciu przez osobę wskazaną przez Usługobiorcę.

VII. Wyjątki od cen i warunków wynajmu


Szczegóły co do cen Usługi dla dzieci i seniorów wynikają z ustawień konkretnej Usługi, wskazanych w opisie tej Usługi.


VIII. Wystąpienie siły wyższej

  1. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, Usługodawca rezerwuje sobie prawo odwołania wykonania Usługi w uzgodnionym w rezerwacji terminie i zaproponowania Usługobiorcę innego terminu lub Usługi zastępczej.
  2. Usługodawca ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej, anulować umowę. Dotyczy to również przypadków, w których bezpieczeństwo osobiste Usługobiorcę lub jego majątku, z powodów niezależnych od Usługodawcy, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez Usługobiorcę podlegają natychmiastowemu zwrotowi, z potrąceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.

"… dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego…"

Projekt „Centrum holistycznej turystyki medycznej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 i budżet państwa